Δευτέρα 31 Μαρτίου 2014

«Εγώ σας βάζω να απεργήσετε; Εγώ, σιχαίνομαι την απεργία»

«Εγώ σας βάζω να απεργήσετε; Εγώ, σιχαίνομαι την απεργία»
Με το δικό του γνωστό τρόπο αντιμετώπισε το μεσημέρι της Δευτέρας τους εκπροσώπους της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εργαζομένων στα Δημόσια Νοσοκομεία και τους οδηγούς των νοσοκομείων που μπαίνουν σε καθεστώς κινητικότητας, ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης.

Πιστός στο αντικομμουνιστικό του ύφος, σήμερα δήλωσε ότι σιχαίνεται και την απεργία και τους απεργούς ως ιδεολογία.



Την απάντηση αυτή έδωσε ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης, όταν οι εργαζόμενοι του είπαν ότι «εσείς μας βάζετε και κάνουμε απεργία», με την έννοια ότι οι αποφάσεις του προκαλούν την απεργία των εργαζομένων. Και εκείνος με το γνωστό του ύφος, ακολουθώντας την τακτική του αποπροσανατολισμού από την ουσία της συζήτησης, δήλωσε στην αντιπροσωπεία της ΠΟΕΔΗΝ  «είναι δυνατόν εγώ να σας βάζω να απεργείτε; Εγώ σιχαίνομαι την απεργία και τους απεργούς», αφήνοντας άναυδους του συνομιλητές του.


Πηγή: http://www.onmed.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου